چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 96896

اقدامات بهداشتی ۳۶۸ مدرسه زیر ذره بین بازرسان بهداشت

قم نيوز : مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۳۶۸ مدرسه که میزبان امتحانات نهایی دانش‌آموزان هستند هر روز ضدعفونی شده و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت کامل در این مدارس رعایت می‌شود.
اقدامات بهداشتی ۳۶۸ مدرسه زیر ذره بین بازرسان بهداشت
اقدامات بهداشتی ۳۶۸ مدرسه زیر ذره بین بازرسان بهداشت
به گزارش قم نیوز نرگس جعفری با اشاره به آماده سازی ۳۶۸ مدرسه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم تحصیلی توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت ضمن بازدید از حوزه های امتحانی به صورت روزانه در زمان برگزاری آزمون‌ها، بر گندزدایی محل آزمون، داشتن تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری بین صندلی ها، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده نظارت کامل دارند.

وی ادامه داد: بازدیدها از حوزه های امتحانی در دو نوبت قبل و بعد از هر آزمون صورت می گیرد تا پروتکل های بهداشتی بصورت استاندارد در محل های آزمون رعایت شود.

جعفری ادامه داد: نظارت بر سلامت پرسنل اجرایی حوزه های امتحانی و دانش آموزان توسط بازرسین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت روزانه انجام می شود و دانش آموزان علامت دار نیز به مراکز سلامت برای انجام تست کرونا ارجاع داده می شوند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: نتایج مثبت تست کرونا دانش آموزان در اختیار مسئولان آموزش و پرورش قرار می گیرد و دانش آموزانی که مبتلا هستند برای آزمون به محیطی مجزا و ایزوله منتقل خواهند شد.

وی در پایان گفت: باید از تجمع والدین در محل حوزه امتحانی خودداری شود و دانش آموزان نیز نباید قبل و بعد از امتحان در محیط مدرسه تجمع کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdch-6nw.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما