پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 96926

آغاز فعالیت اماکن ورزشی قم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: کلیه اماکن ورزشی استان قم اعم از اماکن سر پوشیده و رو باز از ۱ خرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداکثر ۳۰ نفر مجاز به فعالیت خواهند بود.
آغاز فعالیت اماکن ورزشی قم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی
آغاز فعالیت اماکن ورزشی قم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش قم نیوز رسول منعم با بیان اینکه کلیه اماکن ورزشی استان قم، اعم از اماکن سرپوشیده و رو باز از شنبه ۱ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود، گفت: به منظور حمایت و تدوام فعالیت‌های جامعه‌ی ورزشی استان به موجب ابلاغ مصوبه جدید کشوری مقرر گردید، اماکن ورزشی با حداکثر ۳۰ نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه تغییر گروه بندی اماکن ورزشی از گروه ۳ به گروه ۲ در راستای پیگیری‌های مکرر حضوری و کتبی از مراجع استانی و کشوری، همچنان درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان قم بوده، افزود: این درخواست در دستور کار ستاد کرونا در ورزش خواهد ماند و پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز اعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر بازرسی‌های مداوم از اماکن ورزشی، ادامه داد: از مسئولین هیئت‌های ورزشی نسبت به ارائه گزارش دوره‌ای از وضعیت باشگاه‌های مرتبط با آن رشته ورزشی در خواست دارم اقدامات لازم را انجام دهند تا نظارت این اداره کل بر آن اماکن کارآمدتر گردد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb09b9.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما