پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 97124

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم

قم نيوز : تعداد 12 نفر در مدت زمان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان قم برای نشستن بر کرسی ریاست این هیات تا سال 1404 ثبت‌نام کردند.
رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم
رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم
به گزارش قم نیوز بعد از اتفاقات اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون فوتبال رای به برکناری رئیس پیشین این هیات یعنی کریم بهرامی داد و پس از معرفی قدرت‌الله باقری به عنوان سرپرست این هیات ورزشی از تیرماه همان سال، اکنون موعد انتخابات این هیات ورزشی رسیده است.

بر اساس ماده 21 اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها و با توجه به مقررات انتخاباتی و دستورا‌لعمل‌های برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قم و مستند به مصوبه سیزدهم اردیبهشت امسال هیات رئیسه این هیات، مجمع عمومی انتخاباتی هیات فوتبال استان قم برای انتخاب پست‌های هیات‌ رئیسه به زودی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس ثبت‌نام‌ها از نامزدهای پست‌های هیات رئیسه هیات فوتبال قم از 21 تا 29 اردیبهشت ماه انجام گرفت، در حالی که هیات رئیسه هیات شامل چهار نفر اعم از رئیس هیات، دو نفر نایب‌رئیس شامل نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس بانوان و  یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر استان است.

بر این اساس هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب‌رئیس اول و بانوان معرفی کنند، همچنین مدت زمان مسوولیت رئیس هیات، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه چهار سال است و نواب‌رئیس و اعضای هیات رئیسه علاوه بر شرایط مندرج در ماده 23 اساسنامه نباید هیچ‌گونه سابقه محکومیت کیفری مغایر با مسوولیت آنها داشته باشند.

با این شرایط مجموعا ۱۲ نفر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت فوتبال شدند، در حالی که از این تعداد چهار نفر دارای مدرک کارشناسی، پنج نفر مدرک کارشانسی ارشد و سه نفر مدرک دکتری هستند، همچنین در پست نایب‌رئیس پنج نفر کاندیدا شدند که از این تعداد سه نفر آقا و دو نفر خانم هستند، ضمن اینکه از تعداد کل نامزدهای نواب‌رئیس سه نفر دارای مدرک کارشناسی، یک نفر ارشد و یک نفر دارای مدرک دکتری هستند.

این در شرایطی است که دو نفر دارای مدرک کارشناسی به عنوان نماینده باشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن اینکه اسامی نفرات تایید صلاحیت شده متعاقبا اعلام خواهد شد و برای این منظور امروز اعضای هیات سه نفره برای بررسی  صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال  مشخص شدند.

علی احمدی دبیر هیات فوتبال استان قم که یکی از اعضای هیات سه نفره بررسی صلاحیت کاندیداهای این هیات است، در خصوص دو نفر دیگر این هیات کارشناسی گفت: سیدابوالفضل موسوی بازیکن اسبق تیم استقلال و معاون سابق دادگستری استان قم که توسط هیات رئیسه معرفی شده و روح‌الله رمضانی از اداره کل ورزش و جوانان دیگر اعضای هیات بررسی صلاحیت‌ها هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sqo.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما