قم نيوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم برق اضطراری ندارند و با قطع برق شهری قطع می‌شوند.
چراغ‌ های راهنمایی و رانندگی شهر قم برق اضطراری ندارند
چراغ‌ های راهنمایی و رانندگی شهر قم برق اضطراری ندارند
به گزارش قم نیوز سرهنگ حمید عرب لاریمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم با اشاره به خاموشی‌های قم اظهار کرد: متاسفانه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم با قطع برق شهری قطع می‌شوند چرا که  برق اضطراری ندارد.

او  افزود: در خواست ما این بوده که برق چراغ‌ها از برق شهری جدا شود یا به انرژی خورشیدی متصل شود که مشکل فعلی مرتفع شود.

عرب تصریح کرد:در شرایط فعلی کاری نمی‌توان کرد جز این که پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها برق ندارند حضور فعال و پر رنگ‌تری داشته باشد تا این مسئله خللی در روند تردد شهروندان قم ایجاد نکند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم  بیان کرد: طبیعتا این مسئله در وضعیت عبور و مرور و نظم شهری بی تاثیر نیست، اما تمهیداتی اندیشیده شده است تا همکاران من در این شرایط خاص در قطعی برق هم با انرژی مضاعف به دنبال ایجاد نظم در شهر باشند و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

او گفت: توصیه پلیس همراهی و همکاری شهروندان با پلیس در تقاطع‌هایی است که چراغ‌ها با قطعی برق مواجه هستند و امید است سازمان‌های ذی ربط مشکل برق تقاطع‌ها را به زودی حل کنند تا وضعیت چهارراه‌ها به شرایط عادی و همیشگی بازگردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم عنوان کرد: روشنایی چهارراه‌ها و نصب یو پی اس یا باطری خورشیدی وظیفه سازمان حمل و نقل ترافیک شهراری است و امیدواریم در این باره تمهیدات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdff0n.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما