شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 97167

انهدام باند سارقان منزل در قم

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سه سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش پنج میلیارد ریال در نتیجه بازرسی از منزل متهمان خبر داد.
انهدام باند سارقان منزل در قم
انهدام باند سارقان منزل در قم
به گزارش قم نیوز در پی وقوع سرقت منزل در قم، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه ماموران کلانتری 25 بلوار 15 خرداد، با انجام تحقیقات پلیسی 3 نفر را در این رابطه شناسایی و متهمان را در طی عملیاتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس با هماهنگی مقام قضائی استان منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفته و 12 تخته فرش دستبافت و 2 دستگاه تلویزیون مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

اسماعیلی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات و در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر مبنی بر عدم نگهداشت اموال با ارزش در منزل باز شاهد نگهداری اینگونه موارد در منازل هستیم از مردم خواست، حتماً برای منازل خود از دوربین های مداربسته و قفل های استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjaveh.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما