يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 97195
منبع : خبرگزاری برنا

لزوم رعایت دستورات بهداشتی تا واکسینه شدن حداقل 70 درصد جامعه

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است.
لزوم رعایت دستورات بهداشتی تا واکسینه شدن حداقل 70 درصد جامعه
لزوم رعایت دستورات بهداشتی تا واکسینه شدن حداقل 70 درصد جامعه
به گزارش قم نیوز سیامک محبی اظهار کرد: با تلاش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان، حساسیت‌ها بیشتر شد و میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است.

وی افزود: حتی کشورهایی که واکسیناسیون را انجام داده‌اند برگ برنده آن‌ها رعایت دستورات بهداشتی است که مجموع واکسیناسیون و رعایت دستورات نتایج بهتری داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت، متولدین سال ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) درخواست می‌کنیم، برای دریافت نوبت واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و تمامی افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد با پیامک اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcam6no.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما