يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 97207

پیش‌بینی توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیش‌بینی توزیع 200 هزار تن آسفالت در سال 1400 خبر داد و گفت: با راه‌اندازی دو کارخانه با ظرفیت‌های 220 تن و 160 تن در مجموعه آسفالت امیرکبیر، نیاز شهر در داخل تأمین‌شده است.
پیش‌بینی توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰
پیش‌بینی توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۰
به گزارش قم نیوز سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه شهرداری در حوزه توزیع آسفالت شوارع در چند سال گذشته اظهار داشت: اهتمام شهرداری در بهسازی شوارع و آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه داد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عملکرد سازمان را در سال ۹۹ مورد ارزیابی قرارداد و افزود: در سال گذشته میزان آسفالت پیش‌بینی‌شده عددی بالغ‌بر ۲۰۰ هزار تن بود؛ درحالی‌که تا پایان سال بیش از ۲۳۰ هزار تن آسفالت در سطح شوارع و معابر شهر قم توزیع شد.

میریک امامی، پیش‌بینی سازمان برای سال ۱۴۰۰ را نیز ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: بخش اعظم قیر موردنیاز سال ۱۴۰۰ در روزهای پایانی خریداری‌شده و امیدواریم تا پایان سال بیش از هدف‌گذاری آسفالت‌ریزی در شوارع داشته باشیم.

وی با اشاره به نیاز شهر قم به آسفالت، بر تولید آن در شهر قم تأکید کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی دو کارخانه با ظرفیت‌های ۲۲۰ تن و ۱۶۰ تن در مجموعه آسفالت امیرکبیر، نیاز شهر در داخل تأمین‌شده و آسفالت آن در سال گذشته در مجموعه شهرداری قم و شهرداری قنوات و کهک مورداستفاده قرارگرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8o.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما