سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 97242

شش نماینده قم در انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از یک موفقیت دیگر برای پینگ پنگ قم و دعوت شش بازیکن نوجوانان این رشته برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان خبر داد.
شش نماینده قم در انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز
شش نماینده قم در انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه خوشبختانه شاهد روند رو به جلو و پیشرفت این رشته در قم هستیم و نخبه‌ها و استعدادهای این رشته زیر نظر مربیان با تجربه و با دانش تنیس روی‌میز قم به خوبی رشد کرده‌اند.

وی با اشاره به اعزام استعدادهای این رشته به پیکارهای گزینشی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، اضافه کرد: بین پینگ‌پنگ بازان دعوت شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز برای حضور در این انتخابی 6 تن از بازیکنان قمی نیز حضور دارند و با توجه به شناختی که از آنها داریم امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: بازیکن قمی حاضر در این انتخابی محمدحسن حبیبی، پرهام حکّانی، علیرضا رضایی‌فرد و مهدی حشم‌بان در رده سنی نوجوانان هستند، ضمن اینکه پویا وفایی همراه با سیدعلی سجّادیان دو بازیکن ما در مسابقات گزینشی تیم می جوانان خواهند بود.

وی در پایان به زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس‌ روی‌میز نوجوانان و جوانان نیز اشاره و ابراز کرد: این مسابقات روزهای پنجم تا دوازدهم تیر ماه در آکادمی انقلاب برگزار می‌شود و نفرات ما در حالی به میدان می‌روند که صادق شهیدی‌فر، اسماعیل فتحی، حمید قائمی و حسین امیری به عنوان مربی اعضای تیم قم را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdxx0n.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما