قم نيوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور مدیریت دقیق‌تر توزیع انسولین، بیماران دیابتی با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند.
دریافت انسولین فقط با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت
دریافت انسولین فقط با ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت
به گزارش قم نیوز دکتر پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور مدیریت دقیق‌تر توزیع انسولین، بیماران دیابتی با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند.

دکتر پرهام با اشاره به اینکه بیماران دیابتی با در دست داشتن یک کپی از نسخه دارو‌های مورد نیاز که پزشک آن را تجویز کرده و یک کپی صفحه اول شناسنامه خود با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی، اطلاعات خود را با کمک کارشناسان ثبت کنند تا برای آن‌ها حواله صادر شود.

او افزود: تنها برای افرادی که در سامانه www.radoir.org/sabana مشخصاتشان ثبت می‌شود می‌توانند از نزدیک‌ترین داروخانه منتخب محل سکونت خود دارو دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پس از یکبار ثبت نام برای دفعات بعدی نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست، تصریح کرد: بعد از تایید پزشکان، بیماران می‌توانند به همان داروخانه‌های منتخب مراجعه و داروی خود را دریافت کنند.

پیش از این بیماران دیابتی با گواهی پزشک به داروخانه‌ها مراجعه می‌کردند، اما از این پس انسولین تنها با ثبت نام در این سامانه قابل دریافت است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdnx0n.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما