چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 97284

تغییر ساعت کار ادارات قم از دوشنبه

قم نيوز : استاندار قم دستور جا به جایی ساعت کار ادارات استان را از روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ صادر کرد.
تغییر ساعت کار ادارات قم از دوشنبه
تغییر ساعت کار ادارات قم از دوشنبه
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای پانزدهم خرداد ماه و با تشکر از مردم فهیم استان به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان داشت: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم استان سبب شده تا شیوع کرونا به روند نزولی در استان برسد.

وی افزود: البته کماکان نیاز به مراقبت ها و پرهیز از هر نوع عادی انگاری وجود دارد.

استاندار قم سپس به اهمیت توجه بیشتر مرکز بهداشت و رسانه های استان به امر واکسیناسیون کرونا پرداخت و گفت: باید شاهد استقبال بیشتر گروه های فراخوان شده به واکسیناسیون باشیم.

وی همچنین میانگین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را در استان مطلوب دانست و اظهار کرد: البته نیاز به توجه بیشتر از سوی برخی بخش ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی احساس می شود که بازدیدهای مشترک مرکز بهداشت و دست اندرکاران این بخش ها می تواند رعایت بیشتر و بهتر شیوه نامه ها را در این بخش ها به دنبال داشته باشد.

سرمست در عین حال معاون هماهنگی امور زائرین استانداری را مکلف کرد تا در جلسه بعدی ستاد مدیریت بحران استان، گزارشی از رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین مدیریت مصرف برق در مساجد استان ارائه کند.

استاندار قم در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز خواست ضمن نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی استان، گزارشی نیز در این باره به ستاد مدیریت بحران استان ارائه دهد.

وی همچنین به اهمیت موضوع مدیریت مصرف برق در همه بخش های اداری، صنعت، کشاورزی و خانگی توجه داد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی بابرنامه توأم با کار فرهنگی و اقناع سازی برای صرفه جویی باید در دستور کار باشد.

سرمست با تصریح بر این که قطعی برق در مصارف خانگی باید به حداقل برسد اذعان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فقط در شرایط اضطراری و آن هم با اعلام برنامه می تواند نسبت به قطع برق مشترکان خانگی اقدام کند.

وی در ادامه به موضوع مدیریت مصرف برق در ادارات پرداخت و گفت: البته کاهش ساعت کاری ادارات می تواند مدیریت مصرف برق را به دنبال داشته باشد، اما عملا سبب تراکم ارباب رجوع می شود، از این رو برای مدیریت مصرف برق، ساعت کاری ادارات از روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می یابد و جا به جا می شود.

استاندار قم همچنین با تأکید بر جمع آوری رمزارزها از شرکت توزیع نیروی برق استان، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی خواست همکاری لازم را با یکدیگر و در این موضوع داشته باشند.

سرمست در پایان سخنان خود به ممنوعیت سفر از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه اشاره کرد و  نیروی انتظامی و حوزه سیاسی امنیتی استانداری را موظف کرد تا اقدامات لازم را در این موضوع انجام دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjx8eh.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما