قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به تداوم ممنوعیت استخراج رمزارزها تا پایان شهریور ماه اظهار کرد: تماس با ۲۰ هزار مشترک پُرمصرف استان و اخطار به آن ها ادامه دارد.
ممنوعیت استخراج رمزارز تا پایان شهریور/ اخطار به مشترکان پُرمصرف
ممنوعیت استخراج رمزارز تا پایان شهریور/ اخطار به مشترکان پُرمصرف
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان سخن می گفت با اشاره به اختصاص ۶۷۰ مگاوات برق به استان در هفته گذشته بیان داشت: خوشبختانه مدیریت مصرف و همراهی مردم سبب شد تا در هفته گذشته شاهد خاموشی در استان نباشیم.

وی سپس توضیح داد که برخی خاموشی ها در روزهای اخیر به دلیل بروز مشکلات فنی و یا برخی اتصالی ها بوده است.

وی افزود: پیشنهاد ما برای مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی، عدم مصرف برق در بازه زمانی ساعت ۱۲ تا ۱۶ و پس از آن، استفاده ۲۰ ساعته از برق رایگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم سپس به وجود ۲۰ هزار مُشترک پرمصرف خانگی در استان توجه داد و خاطرنشان کرد: تماس با این مُشترکان، ارائه آموزش های لازم به آنان و همچنین اعلام اخطار در صورت نیاز ادامه دارد، ضمن آن که نصب کنتور هوشمند برای این مشترکان به ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی درباره مدیریت مصرف برق در بخش اداری یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد این موضوع در سطح کشور با کسب توفیق همراه نبوده است، ضمن آن که گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان درباره ادارات دارای مدیریت مصرف و اداراتی که این موضوع را رعایت نمی کنند، به استانداری ارسال شده است تا تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شود.

آهنین پنجه اضافه کرد: همچنین گزارشی نیز درباره مصرف برق در مساجد و اماکن متبرکه استان به معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم سپس به موضوع استخراج رمزارزها پرداخت و یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان هیچ مجوّز استخراج رمزارز صادر نکرده است، ضمن آن که ممنوعیت این استخراج بر اساس مصوّبه دولتی تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdceow8o.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما