جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 97342

نقش مهم شورای آموزش و پرورش در تأمین فضاهای آموزشی

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به برگزاری آزمون های حضوری با کمترین چالش در قم، هماهنگی برای تأمین فضاهای آموزشی را از مهم ترین کارکردهای شورای آموزش و پرورش استان دانست.
نقش مهم شورای آموزش و پرورش در تأمین فضاهای آموزشی
نقش مهم شورای آموزش و پرورش در تأمین فضاهای آموزشی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست که امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به برگزاری سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ به صورت مجازی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش و معلمان در شرایط سخت کرونایی با موفقیت توانستند رسالت آموزشی شان را نسبت به دانش آموزان انجام دهند.

وی سپس برگزاری آزمون های سراسری را به صورت حضوری مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه اولیاء و دانش آموزان به خوبی محدودیت های کرونایی را درک کرده اند خاطرنشان کرد: خوشبختانه آزمون های تحصیلی برخی پایه‌ها در قم با کمترین چالش در حال برگزاری است.

استاندار قم همچنین به موضوع پایان سال تحصیلی و آغاز دوران فراغت دانش آموزان پرداخت و افزود: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت باید در راستای آماده سازی محصلین برای سال تحصیلی جدید، با قوت اجرا شود.

وی در ادامه به ارائه آموزش های فنی در هنرستان های استان اشاره و بر ضرورت تقویت رشته های فنی و حرفه ای با توجه به شرایط و نیازهای شغلی کشور تأکید کرد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود هماهنگی برای تأمین فضاهای آموزشی را از مهمترین کارکردهای شورای آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه های مربوطه در راستای تأمین این فضاها مسؤولیت اجتماعی دارند و باید نقش خود را با تعامل با یکدیگر ایفا کنند.

استاندار قم در پایان سخنان خود یادآور شد: باید با پرهیز از بخشی نگری، در راستای تحقق اهداف کلان استان با نگرش سیستمی گام برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewx8o.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما