شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 97357
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

ظرفیت‌های مردمی در صحنه انقلاب جدّی گرفته شود

قم نيوز : سعیدی نژاد گفت: آن چیزی که امروز، ظرفیت ویژه انقلاب است و باید مورد توجه بوده و روی آن سرمایه‌گذاری شود، داشتن ظرفیت پیام‌رسانی نظام تبلیغ است.
ظرفیت‌های مردمی در صحنه انقلاب جدّی گرفته شود
ظرفیت‌های مردمی در صحنه انقلاب جدّی گرفته شود
به گزارش قم نیوز خانم عاطفه سعیدی، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در جمع بانوان فعال فرهنگی استان خوزستان، اظهارداشت: ما به یک جریان هدایت آفرین و جهت ده نیاز داریم تا تکلیف این حرکت‌های مردمی را مشخص کنیم؛ لذا یک حرکت منسجم و مبتنی بر یک نقشه راهبردی باید داشته باشیم.

 وی با اشاره به مسئله محاصره تبلیغاتی در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، محاصره تبلیغاتی به این معنی است که پیام انقلاب و واقعیت‌های انقلاب آن‌طوری که هست به مردم نمی‌رسد.

 سعیدی، در ادامه با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «سازمان تبلیغات اسلامی را به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تبدیل کنید»، افزود: آن پیامی که باید توسط دستگاه تبلیغ دین به مردم می‌رسد، صرفاً اعتقادات و احکام نیست، بلکه اولویت‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: آن چیزی که امروز، ظرفیت ویژه انقلاب است و باید مورد توجه بوده و روی آن سرمایه‌گذاری شود داشتن همین ظرفیت پیام‌رسانی نظام تبلیغ است.

سعیدی نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای زنجیره تواصی، نسبت به شکل‌گیری نهضت تبلیغ زنان، در این راستا تأکید و فعال شدن اقشار مختلف بانوان بالاخص بانوان مذهبی را در پیام‌رسانی نظام تبلیغ مورد توجه قرار داد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود، جدی گرفتن ظرفیت‌های مردمی را در صحنه انقلاب امری مهم برشمرد و گفت: همان‌طور که در دفاع مقدس به مردم اعتماد شد و صحنه و میدان در اختیار مردم قرار داده شد، در فضای فرهنگی و تبلیغی کشور هم باید این میدان به مردم داده شود و عرصه تبلیغ را از انحصار خارج کنیم.

 سعیدی نژاد، با بیان این مطلب که «عموم مردم نیز نسبت به فهمی که از دین دارند می‌توانند رسالت و نقش تبلیغی هم داشته باشند» خاطرنشان کرد: ما به یک سازمان نظام تبیین احتیاج داریم که تشکل یک میلیونی پیاده نظام تبلیغ را به صورت مردمی برای ما شکل دهد. لذا پشتیبان محتوایی، توانمندسازی، ساماندهی، آمایش و ارزیابی از مهم‌ترین ارکانی هستند که در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0eno.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما