دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 97392

دولت آینده باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به ضرورت تحول نظام اداری در دولت آینده گفت: دولت آینده باید امید و اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند.
دولت آینده باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند
دولت آینده باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در نشست امروز شورای اسلامی شهر با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) بیان داشت: امیدواریم همه ما توفیق داشته باشیم پیروان خوبی برای آن حضرت و همه ائمه معصومین (ع) باشیم.

وی در ادامه به موضوع انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری توجه داد و گفت: نقش رئیس جمهور به عنوان دومین شخص عالی و بالاترین مقام اجرایی کشور و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان های محلی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم سپس به توصیه ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت بیداری و هوشیاری مردم اشاره و اظهار کرد: مردم ما موقعیت شناس هستند و قطعا به موقع انجام وظیفه می کنند و تکلیف خود را اداء خواهند کرد.

وی با تااکید بر این که مشارکت مردم در انتخابات بیش از هر چیز  اهمیت دارد خاطر نشان کرد: اگرچه تمام سعی و تلاش دشمنان در مأیوس کردن مردم و دور کردن آنان از پای صندوق های رأی بوده، اما  انتظار است که مردم تکلیف خود را در این برهه از زمان و شرایط حساس انجام دهند و مشارکت گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

جلالی با تأکید بر مشکلات فعلی مردم در ابعاد مختلف اذعان کرد: دولت آینده باید تلاش بیشتری برای رفع این مشکلات انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم اضافه کرد: کار برای دولت آینده سخت خواهد بود، چراکه باید امید و اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند، بویژه آن که این اعتماد عمومی به دلیل برخی اقدامات غیرمعقول و عدم استفاده از همه ظرفیت ها خدشه دار شده است.

وی افزود: بنابراین دولت آینده باید پیگیری ها و کارهای مهمی برای تحقق بازگشت امید و اعتماد به جامعه انجام دهد که شاید یکی از مهم ترین این اقدامات، تحول در نظام اداری باشد، به گونه ای که نظام اداری بتواند تمام قد در اجرای قانون تلاش کند و به مردم پاسخگو باشد.

جلالی سپس به اهمیت تحقق تحول اقتصادی در دولت آینده و در ابعاد مختلف توجه داد و گفت: ملت شریف ایران به خوبی می داند که باید بر عملکرد دولت و شوراها و نمایندگان خود در پُست های گوناگون نظارت داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد رهنمودهای مقام معظم رهبری و بزرگان سبب ایجاد فضایی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود تا مردم علیرغم همه سختی ها و تنگناها در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcj8teh.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما