سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 97413
منبع : خبرگزاری برنا

بانوی قمی مربی تیم ملی تنیس روی‌میز شد

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از انتصاب مربی پینگ‌پنگ بانوان قم به عنوان مربی تیم ملی طرح هوپس کشورمان توسط فدراسیون این رشته خبر داد.
بانوی قمی مربی تیم ملی تنیس روی‌میز شد
بانوی قمی مربی تیم ملی تنیس روی‌میز شد
به گزارش قم نیوز از حدود شش سال قبل طرح بین‌المللی هوپس با هدف پرورش‌ نخبه‌ها و استعدادهای این رشته از رده‌های سنی پایه توسط فدراسیون تنیس روی‌میز در کشورمان اجرا می‌شود، طرحی که در واقع یکی از راهبردهای فدراسیون جهانی این رشته برای استعدادیابی در پینگ‌پنگ به شمار می‌رود.

قم یکی از نخستین استان‌هایی است که این طرح را اجرا کرده و حتی برخی نخبه‌های قمی این رشته در قالب تیم ملی حضور در رقابت‌های آسیایی میانه را تجربه کردند، طرحی بین‌المللی که اکثر کشورهای دنیا آن را اجرا کرده‌اند و یک شیوه مطلوب برای پرورش بازیکنان مستعد این رشته ورزشی المپیکی است.

در این طرح آموزش از سنین پایه صورت می‌گیرد و در کشورهای مختلف شرایط مفیدی را در بالا بردن سطح فنی و کیفی پینگ‌پنگ بازان نخبه ایجاد کرده، حالا یک بانوی موفق تنیس روی‌میز قم که در بخش مربیگری بانوان این رشته فعالیت می‌کند به عنوان مربی تیم ملی هوپس انتخاب شده است.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه هدف از طرح هوپس آینده‌نگری و پشتوانه‌سازی برای این رشته است، اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون پینگ‌پنگ خانم فاطمه محقق مربی ارزنده قم در این رشته به عنوان مربی تیم ملی هوپس منصوب شد.

محمد عموئیان در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که این طرح در کشور اجرا می‌شود، استعدادها و نخبه‌های زیادی از تنیس روی‌میز قم برای حضور در تیم منتخب طرح هوپس در هر دو بخش دختران و پسران برگزیده شده‌اند و اکنون یک مربی بسیار خوب از بخش بانوان هیئت قم مربی تیم ملی هوپس است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdso0n.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما