قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید نسل جوان را به امور دینی جذب کرد و دین را در اختیار جوانان قرار دهیم، فضای مجازی فرصت مناسبی در این زمینه است و باید از این فضا بهترین بهره‌مندی را در راستای ترویج دین ببریم.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: نسل جوان را از آسیب‌های فضای مجازی حفظ کنیم/ فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی است
آیت‌الله علوی‌گرگانی: نسل جوان را از آسیب‌های فضای مجازی حفظ کنیم/ فضای مجازی فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار مدیرعامل پژوهشکده فناوری اطلاعات، اظهار داشت: خداوند همان‌گونه که علم و فن را در اختیار ما قرار می‌دهد راه نجات از آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم افزود: خداوند می‌فرماید پیغمبران را فرستادیم تا هر دو جنبه را برسانند، هم مژده برای موفقیت آن‌ها بدهند و همچنین مانعی شوند، برخی افراد که اهل تقوا هستند با توجه به اینکه متدین هستند به هرچه برسند آن را در راستای دین و اسلام استفاده می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان آسیب‌های فضای مجازی را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: فضای مجازی سبب دردسرهای زیادی شده است و باید کنترل شود چون سبب انحرافات برخی افراد و ایجاد ناراحتی در خانواده‌ها می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: باید مراقب بود تا دختران و پسران و نسل جوان آلوده فضای مجازی شوند و باید سعی کنیم از جنبه‌های علمی در فضای مجازی ترویج پیدا کند.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: هرچه بتوانیم نسل جوان را از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ کنیم خدمت بزرگی کرده‌ایم و همه زیر پرچم محمد و آل محمد(ص) باشیم چون جوانان امانتی هستند که باید مراقب آن‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید نسل جوان را به امور دینی جذب کرد و دین را در اختیار جوانان قرار دهیم و فضای مجازی فرصت مناسبی در این زمینه است و باید از این فضا بهترین بهره‌مندی را در راستای ترویج دین ببریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzt9y.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما