جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 97520

دختر پینگ‌پنگ‌باز قم در تیم ملی

قم نيوز : نایب‌رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از انتخاب دختر آینده‌دار پینگ‌پنگ قم برای حضور در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان ایران خبر داد.
دختر پینگ‌پنگ‌باز قم در تیم ملی
دختر پینگ‌پنگ‌باز قم در تیم ملی
به گزارش قم نیوز آزاده مهدوی با اشاره به دعوت ساره احمدی پینگ‌پنگ‌باز آینده‌دار قم به مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان دختر کشورمان اظهار کرد: این یک افتخار دیگر برای پینگ‌پنگ قم است که یکی از استعدادها و نخبه‌های این رشته تا تیم ملی رشد و پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در تهران، بیان کرد: فدراسیون تنیس روی‌میز اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات  انتخابی تیم ملی جوانان را در حالی اعلام کرد که در میان نفرات دعوت شده، نام ساره احمدی از استعدادهای پینگ‌پنگ قم نیز به چشم می‌خورد و این رقابت‌ها از 21 تا 25 تیر ماه در آکادمی انقلاب برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه نفرات برتر برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهند شد، بیان کرد: خانم فاطمه محقق که از مربیان جوان و با دانش این رشته در قم است و اخیرا برای هدایت تیم هوپس دختران ایران نیز انختاب شده، به عنوان مربی  ساره  احمدی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی در ادامه به حضور نماینده هیئت پینگ پنگ قم در قضاوت رقابت‌های لیگ برتر این رشته اشاره و عنوان کرد: خانم منصوره‌سادات شریف داور بین‌المللی تنیس روی‌می قم در مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین تیم‌های دانشگاه آزاد و ووچان کردستان در تهران قضاوت کرد.

مهدوی در پایان با اشاره به حضور داور قمی در مسابقه پایانی این فصل یادآور شد: همچنین خانم منصوره‌سادات شریف به واسطه تجربه بالای خود در این حرفه و بر اساس قضاوت‌های مثبتی که از نظر کمیته داوران فدراسیون انجام داد، قاضی دیدار فینال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری شهر بابک نیز بود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccxpqo.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما