شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 97559

بیمارستان مادر قم توسط رئیس جمهور افتتاح می شود

قم نيوز : استاندار قم از راه اندازی بیمارستان مادر پردیسان در هفته جاری توسط رئیس جمهور خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و مادر در قم، ۴۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان افزوده خواهد شد.
بیمارستان مادر قم توسط رئیس جمهور افتتاح می شود
بیمارستان مادر قم توسط رئیس جمهور افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: امیدواریم وضعیت کرونا در قم با توجه به شیب نزولی شیوع این بیماری، از نارنجی به زرد تغییر کند.

وی با ابراز خرسندی از کاهش بستری و فوتی های کرونایی در استان خاطر نشان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و برای حمایت از اجاره نشینان در شرایط کرونایی، سقف افزایش اجاره بها همانند سال قبل در تهران ۲۵ درصد، کلانشهرها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد تعیین و اعلام شد.

استاندار قم همچنین با اشاره به تمدید شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه افزود: ارائه بسته های حمایتی دولت در ارتباط با مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز از مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا و در استان به لحاظ تخت بیمارستانی و ونتیلاتور با کمبود مواجه بودیم اظهار کرد: خوشبختانه با پشتیبانی های دولت و توسعه زیرساخت های درمانی در استان، در حال حاضر هیچ مشکلی در این راستا و برای پذیرش بیماران کرونایی نداریم.

سرمست با اشاره به افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم یادآور شد: در هفته جاری بیمارستان مادر توسط رئیس جمهور افتتاح شده و مجموعا ۴۵۰ تخت به زیرساخت های درمانی قم افزوده خواهد شد.

وی سپس به موضوع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای خبرگان رهبری در استان توجه داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل ستادهای تبلیغاتی کاندیداها و رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی، شاهد کنترل و حفظ وضعیت جاری استان قم در موضوع کرونا باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceon8o.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما