شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 97566
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

وظیفه بزرگ حوزه های علمیه خواهران تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: وظیفه بزرگ ما، این است که برای حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری تلاش کنیم و در این مسیر شاخص ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح و صحیح را مورد توجه قرار دهیم.
وظیفه بزرگ حوزه های علمیه خواهران تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است
وظیفه بزرگ حوزه های علمیه خواهران تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در نشست مجازی با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان مازندران، با تقدیر از تلاش بی وقفه همکاران در اعتلای حوزه خواهران، اظهار داشت: لازم است برنامه ها و فعالیت ها با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

وی به بیان مطالبی در مورد انتخابات و وظیفه حوزه های علمیه خواهران در این راستا پرداخت و افزود: امروز وظیفه بزرگ ما، این است که برای حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری تلاش کنیم و در این مسیر شاخص ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح و صحیح را مورد توجه قرار دهیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: حوزه علمیه خواهران بر خود وظیفه می داند اصل انتخابات، اهمیت شرکت در آن و شاخصه های فرد اصلح را برای مردم تبیین نماید و در جهت ترغیب مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات تلاش کند.

وی با اشاره به برخی سخنان مطرح شده در مورد جامعه زنان در ایام انتخابات، گفت: استفاده ابزاری از رنج ها و محدودیت های زنان در برخی گفت و گوهای انتخاباتی زیبنده نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که باید خدمت صادقانه به جامعه زنان در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی آمد تا عدالت گستر شود و عدالت قوام و قیمت نظام اسلامی است که جا دارد عدالت بر جامعه زنان بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی بیان داشت: مشکل زنان با بکارگیری آنان در چند وزارتخانه و اداره و ... حل نمی شود و با توجه به این که مبنای نظام اسلامی شایسته سالاری است، این موضوع باید محوریت پیدا کند و در نهادهای مختلف افراد براساس شایستگی کارها را به دست بگیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که جا دارد کاندیداهای محترم در برنامه ها و سخنان خود به آسیب های اجتماعی که در حوزه زن و خانواده وجود دارد، توجه کنند، افزود: برای رفع مشکلاتی از قبیل طلاق، فرزندآوری، ازدواج زنان باید طرح و برنامه قوی و کارآمد ارائه شود.

وی تصریح کرد: مشکل زنان در جامعه با برنامه حل می شود و صرف بردن نام زنان در برخی گفت و گوها و برنامه ها با هدف خاص مناسب و زیبنده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که کاندیداها در ارائه برنامه ها لازم است صادقانه عمل کنند، گفت: گفتمان دینی و انقلابی این مسئله را نمی پذیرد به دلیل این که برخی سخنان و وعده ها بدون طرح و برنامه مطرح می شود و این موضوع آسیب زا خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز کشور در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی است و حل این معضل در گرو روی کار آمدن دولت قوی و مقتدر است که این اقتدار با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی بالا به فرد اصلح حاصل می شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مدیر توانمند، مدیری است که ضمن ارائه برنامه و طرح قوی، بتواند از همه ظرفیت های موجود در جامعه استفاده کند.

وی با اشاره به این که نگاه یک رئیس جمهور باید کاملا مبتنی بر جمهور باشد و در همه برنامه ها و فعالیت ها، جمهور را مدنظر قرار دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا جا دارد کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در فرصت باقیمانده تا انتخابات، خود و طرح هایشان را به خوبی معرفی کنند و به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccepqo.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما