قم نيوز : دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه حوزوی از ابتدای فعالیت تلاش کرده که از اشخاص و گروه‌ها در هیچ انتخاباتی حمایت نکند و عزیزان و مرتبطین با این قرارگاه مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تأکید قرار می‌دهند.
۲۸۰۰ مبلغ در راستای تاکید بر مشارکت پرشور در انتخابات به سراسر کشور اعزام شدند
۲۸۰۰ مبلغ در راستای تاکید بر مشارکت پرشور در انتخابات به سراسر کشور اعزام شدند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت‌های این قرارگاه از تابستان گذشته آغاز شد که به‌صورت مردمی است و اعضای آن در اتفاقاتی نظیر سیل و زلزله و کرونا فعال بوده‌اند.

وی افزود: بیش از 50 نفر از پیشکسوتان و مسئولین نهادهای حوزوی در کنار یکدیگر این قرارگاه را تأسیس کردند که دارای شورای راهبردی است و 9 نفر در این قرارگاه امور اجرایی را پیگیری می‌کنند.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی بیان کرد: طرحی تحت عنوان علاج مشکلات توسط این قرارگاه آماده شد که براین اساس راهبردهایی مورد تأکید قرار گرفت، کارگروه جذب و ساماندهی، آموزش و اعزام، تبلیغ، رسانه و فضای مجازی، رصد و تحلیل، مشارکت حداکثری و پشتیبانی و مالی ازجمله کارگروه‌هایی است که زیر نظر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

مسئول اجرایی طرح علاج مشکلات تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی و تحلیل و تبلیغ ازجمله موضوعاتی است که فعالان حوزوی به این کارگروه دعوت شدند و جلسات مختلفی برگزار کردیم، در کارگروه تحلیلی موضوعات انتخاباتی موردتوجه است و همچنین در بحث فضای مجازی لشکر سایبری فراخوانی صورت گرفت که 3500 نفر عضو شدند که از این تعداد 2400 نفر فرم پر کردند که همه این افراد در عرصه فضای مجازی مؤثر هستند.

گرجی ادامه داد: در کارگروه تبلیغ مبلغین کشور را به 6 قسمت تقسیم‌شده است که برای هر منطقه مسئولی انتخاب‌شده است که هرکدام دارای رابط هستند و مبلغین ما به‌صورت جهادی دعوت می‌شوند و به اقصی نقاط کشور برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت می‌شوند.

وی گفت: 2800 مبلغ در قالب 110 گروه تبلیغی به سراسر کشور اعزام شدند و با هماهنگی صورت گرفته با دفتر تبلیغات اسلامی 70 مبلغ اعزام شدند و انشا الله شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا باشیم.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی افزود: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از ابتدای فعالیت تلاش کرده که از اشخاص و گروه‌ها در هیچ انتخاباتی حمایت نکند و عزیزان و مرتبطین با این قرارگاه مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تأکید قرار می‌دهند.

مسئول اجرایی طرح علاج مشکلات ادامه داد: این قرارگاه علاوه بر فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد با بیش از 100 مجموعه حوزوی فعال در عرصه انتخابات ارتباط دارد و موضوعی که برای ما مورد تأکید است اینکه این مجموعه‌ها در خط انقلاب باشند.

گرجی بیان کرد: پس از ماه رمضان هرروز به‌صورت مجازی جلسات کارشناسی در راستای گفتمان سازی و تحلیل و بصیرت افزایی در انتخابات را برگزار می‌کنیم و برنامه‌های ما در سراسر کشور پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: ایجاد جبهه فرهنگی از اصلی‌ترین برنامه‌های قرارگاه است و یکی از مشکلاتی که وجود دارد جزیره و متفرقه عمل کردند دغدغه مندان انقلاب اسلامی است، کار جزیره‌ای بدون هماهنگی و برنامه‌ریزی سبب از بین رفتن سرمایه‌های کشور است.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این قرارگاه تلاش می‌کند مجموعه‌های فرهنگی و جهادی را با حفظ هویتشان هم‌افزا کرده و برای انتخابات این اقدام را انجام داده‌ایم، در حوزه دانشی و مهارتی دچار ضعف هستیم و اگر درزمینهٔ فرهنگی دچار ضعف هستیم به خاطر این است که دانش و مهارت کافی نداریم، در قرارگاه انقلاب اسلامی برای هر دو موضوع دوره‌های دانش‌افزایی و مهارت افزایش را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvtd1.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما