سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 97656
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

جامعه الزهرا (س) افق آینده حوزه های علمیه خواهران است

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه خواهران در دیدار با مدیریت جامعه الزهرا (س) گفت: این نهاد حوزوی، افق آینده حوزه های علمیه خواهران و همچون مدرسه فیضیه است.
جامعه الزهرا (س) افق آینده حوزه های علمیه خواهران است
جامعه الزهرا (س) افق آینده حوزه های علمیه خواهران است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام بهجت پور ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانم برقعی با تبریک انتصاب وی به مدیریت جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: مرکز جامعه الزهرا (س) افق آینده حوزه‌های علمیه خواهران و همچون مدرسه فیضیه است؛ به همین دلیل توانایی و قدرت این مرکز، سبب قوت پیدا کردن سایر مدارس علمیه خواهران در سراسر میهن اسلامی ما می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ما امیدواریم که هماهنگی و همکاری بین حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) در دوره مدیریت خانم برقعی افزایش یابد و این دو نهاد مانند دو بال، طلبه‌ها را به جایگاه مطلوب علمی و شخصیتی برساند.

حجت الاسلام بهجت پور با استقبال از تشکیل شورای هماهنگی بین حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) گفت: هماهنگی‌های مورد نیاز در زمینه پژوهشی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی برنامه‌ریزی، پشتیبانی و … توسط این شورا می‌تواند صورت گیرد.

برقعی نیز با ابراز امیدواری از هم افزایی این دو مرکز و نهاد حوزوی گفت: امیدواریم این دو نهاد، پیشرفت چشمگیری داشته باشند و نتایج مفیدی در این همکاری به وجود بیاید.

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها افزود: بین این دو نهاد حوزوی هیچ تفکیکی وجود ندارد و ما باید سربازان امام زمان عجل الله را تربیت کنیم و بانوان عالم و مجتهد را به جامعه تحویل دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceeqo.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما