چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 97686

قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تاکید بر این که استان قم در فاصله حدود ۴۸ ساعت مانده به آغاز رأی گیری، کاملا آماده برگزاری انتخابات است گفت: دغدغه و نگرانی خاصی برای انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه وجود ندارد.
قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است
قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان گزارشی از فعالیت های ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات استان، شهرستان و بخش های تابعه در طی حدود یک سال گذشته فعالیت هایی را بر اساس راهبردها و برنامه ریزی ها بر عهده داشته است.

وی اضافه کرد: این راهبردها و برنامه ریزی ها بر اساس تقویم زمان بندی انتخاباتی و معطوف به رعایت سلامت و امنیت انتخابات بوده است، ضمن آن که زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اساس منویات مقام معظم رهبری نیز در دستور کار بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: توجه رهبر معظم انقلاب به مسئله انتخابات و تأکید معظم له برای پاسداری از آراء مردم به عنوان حق الناس و همچنین حرکت دست اندرکاران امر انتخابات در مسیر قانون، از جمله نکاتی است که به طور ویژه مورد توجه فعالان انتخابات بوده است.

وی با تصریح بر این که استان قم در فاصله حدود ۴۸ ساعت مانده به آغاز رأی گیری، کاملا آماده برگزاری انتخابات است اذعان کرد: دغدغه و نگرانی خاصی برای انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه وجود ندارد.

سلیمان پور همچنین از مردم خواست با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با آسودگی خاطر در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بریزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس تصریح کرد: همه سازمان ها و نهادها باید از تمام ظرفیت های خود در انجام مأموریت های انتخاباتی بهره گیرند و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم را در دستور کار خود داشته باشند.

وی افزود: در فاصله دو روز مانده به انتخابات، از همه دستگاه ها و نهادهای استانی انتظار است تا با هم افزایی یا یکدیگر، تکلیف دینی و انقلابی خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال یادآور شد: تمام تلاش ها و کوشش های دست اندرکاران امر انتخابات بر آن است تا انتظار مقام معظم رهبری را در زمینه مشارکت همگانی و حداکثری مردم در انتخابات رقم زنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvvd1.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما