چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : 97691

گشت مشترک نظارتی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری گشت های مشترک نظارتی برای رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی در پایانه های مسافربری درون شهری خبر داد.
گشت مشترک نظارتی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی
گشت مشترک نظارتی برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به مصوّبه این ستاد برای افزایش نظارت های میدانی در موضوع پایانه های مسافربری درون و برون شهری بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در پایانه های مسافربری درون شهری به عنوان مراکز تحت پوشش و نظارت شهرداری در حدود ۶۰ درصد ارزیابی شده است.

وی اضافه کرد: از آن جا که حداقل رعایت این شیوه نامه ها بر اساس نظر استاندار قم باید حداقل ۷۰ درصد باشد و با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران استان برای افزایش نظارت در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جلسات مختلفی در این موضوع برگزار شده است که البته این جلسات تا دستیابی به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: همچنین با هماهنگی مرکز بهداشت استان و سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، برپایی گشت های مشترک نظارتی در دستور کار است تا شاهد رشد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پایانه های مسافربری درون شهری باشیم.

ذاکریان در عین حال یادآور شد: البته در کنار این گشت های مشترک نظارتی، اطلاع رسانی های لازم نیز در این موضوع در برنامه ریزی ها لحاظ شده و همچنان لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb80b9.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما