پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 97706
منبع : قم نیوز

دعوت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای حضور پرشور در انتخابات

قم نيوز : دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد:شرکت در انتخابات ،تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب است.
دعوت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای حضور پرشور در انتخابات
دعوت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای حضور پرشور در انتخابات
به گزارش قم نیوز در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: از جلوه‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات و اتکاء و احترام به رأی مردم است.

در این بیانیه تاکید شده: از طلیعه جمهوری اسلامی تاکنون همواره حضور مردم و تکیه بر آرای جمهور ،مورد تأکید، توجه و حمایت امامین انقلاب بوده و هست.

در بخشی از بیانیه آمده است: انتخابات، رکن جمهوریت نظام و محملی برای تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و هم آوردی و حضور مردمانی است که صاحبان اصلی نظام به شمار می‌آیند.

در این بیانیه تصریح شده: از این‌رو مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است و شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ نظام جمهوری اسلامی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب: «شرکت حداکثری در انتخابات موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است.» (بیانات معظم له/۲۶خرداد ۱۴۰۰)

در این بیانیه آمده است: امروز شرکت در جشن حضور ملت، اهمیتی مضاعف یافته است که علاوه بر تکلیف دینی و ملی، پاسداری از ارزش‌ها و قدردانی از هزاران شهید، مقابله با بد خواهان و دشمنان در دفاع از عزت ملّی به شمار می‌آید که خط و نشان و مسیر خدمات دولت به مردم را نیز شکل می‌دهد.

در این بیانیه تاکید شده: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر از آحاد ملت، به خصوص فرهیختگان، نخبگان و به ویژه مبلغان عزیز دینی دعوت می‌نماید بار دیگر با حضوری پرشور و یکپارچه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴٠٠، برگ‌ زرین دیگری در جشن حضور رقم‌ زده و اقتدار ملی و بین‌المللی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciqya3.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما