سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 9772
19آبان‌‌ماه

مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم گفت: مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی استان این هفته برگزار می‌شود.
مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صالحی اظهار کرد: استان قم در زمینه موتورسواری و اتومبیلرانی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه قم در اتومبیلرانی و موتورسواری رتبه خوبی را در کشور داراست، اضافه کرد: اگر در این رشته‌ها سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های لازم صورت پذیرد قم با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد جزو استان‌های تراز اول این رشته‌ها قرار می‌گیرد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل دستگاه‌ها در پیشرفت این رشته‌ها در قم خواستار توجه بیش از پیش شد و تاکید کرد: با توجه به ایده‌ها و برنامه‌های این هیئت بسیاری از ناهنجاری‌هایی که اجتماع از بابت اشتیاق و علاقه جوانان به این رشته با آن دست به گریبان است، برطرف خواهد شد.

وی نبود یک پیست استاندارد برای برگزاری مسابقات اختصاصی این دو رشته را از مشکلات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم دانست و بر رفع برخی از مشکلات مربوط به این رشته‌ها به خصوص رفع معضل سالن تاکید کرد.

صالحی در ادامه با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ نفر در قم عضو هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی هستند، اظهار داشت: بسیاری از این افراد که در این هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند در مسابقات مختلف کشور دارای مقام‌های خوبی هستند.

وی از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی استان قم در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: بعد از برگزاری مسابقات موتورسواری رشته کراس که برترین‌های خود را شناخت، روز جمعه این هفته رقابت‌های اتومبیلرانی رشته اسلالوم در قم برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود از عموم علاقمندان به این رشته ورزشی برای حضور در ورزشگاه یادگار امام محل برگزاری این رقابت‌ها در روز جمعه ۱۹ آبان ماه دعوت کرد و افزود: برگزاری اینگونه رقابت‌ها می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های قم داشته باشد.

وی با بیان اینکه قم در زمینه‌های مختلف ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی دارای ظرفیت‌های خوبی است، تصریح کرد: برگزاری اینگونه رقابت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی این ظرفیت‌ها است و علاوه بر آن استعدادهای اتومبیلرانی استان قم نیز شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.u9yrak9uxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما