سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 5803
صالحی خبر داد:

توسعه رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از تلاش برای توسعه حرفه‌ای رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در قم خبر داد.
توسعه رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صالحی  اظهار کرد: برای توسعه حرفه‌ای رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در قم تلاش‌‌های زیادی در بخش‌های مختلف اعم از عضوگیری و شناخت استعدادهای هر دو رشته صورت گرفته است اما در برنامه دیگر خود برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌ا‌ی اتومبیلرانی و موتورسواری را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی افزود: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در راستای سازماندهی افراد علاقمند به این دو رشته ورزشی که تعداد آنها در قم نیز بسیار زیاد است، اقدام به عضوگیری کرده است.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم تصریح کرد: دفتر هیئت همواره آماده استقبال از دوستداران این رشته‌ها است و بر همین اساس علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط عضویت به دفتر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی واقع در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم مراجعه کنند.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هیئت، تمرینات آقایان و بانوان شرکت کننده در برنامه‌های این هیئت، روزهای جمعه هر هفته در پیست سرعت واقع در مجموعه ورزشی یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به مزایای عضویت در برنامه‌های آموزشی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم، بیان کرد: یکی از مزایای شرکت در این دوره‌های آموزشی این است که برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم با بیان اینکه علاقمندان زیادی از برنامه‌های این هیئت استقبال کرده‌اند و موتورسواری و اتومبیلرانی آینده درخشانی دارد، عنوان داشت: کلاس‌های آموزش حرفه‌ای هر دو رشته اتومبیلرانی و موتورسواری با تخفیف ویژه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از افراد دارای کارت عضویت و آموزش دیده در برگزاری مسابقات به عنوان داور و نیز استفاده از افراد عضو شده و مستعد به منظور اعزام به مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی کشور از دیگر مزایای شرکت در این دوره‌ها به شمار می‌رود.

صالحی اظهار داشت: روزهای حضور کمیته‌های مرتبط برای مراجعه علاقمندان به موتورسواری و اتومبیلرانی در رشته اتومبیلرانی یکشنبه‌ها خواهد بود، ضمن اینکه علاقمندان به موتورهای ریس و کراس نیز می‌توانند در همین ساعت روزهای سه شنبه به هیئت قم مراجعه کنند.

هیئت رییسه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم از خرداد ماه امسال شروع به فعالیت کرده است و ورزشکاران این دو رشته ورزشی می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت کتبی جمعه هر هفته به مسوول یا دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تحویل دهند تا در جلسه هیئت رییسه مطرح شده و نتیجه آن به اطلاع برسد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vnmt23n6xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سالار
من یک پسر بچه ی ۱۵ ساله هستم میتونم در کلاس های موتور سواری شرکت کنم