يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 97789

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس جمهور منتخب

قم نيوز : دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای با تبریک انتخاب حجت الاسلام رییسی گفت: امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.
تبریک دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس جمهور منتخب
تبریک دفتر تبلیغات اسلامی به رئیس جمهور منتخب
به گزارش قم نیوز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح یک شنبه با صدور بیانیه‌ای در آستانه میلاد امام رضا (ع) پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ۲۸ خرداد تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد و پیروزی دیگری برای ملّت استوار ما و شکستی تازه برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه ولادت شمس‌الشموس حضرت ثامن‌الحجج (ع) فراهم گردید.

در شرایطی که فشار تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای سخت معیشتی و اقتصادی در کنار دشواری‌های ناشی از بیماری کرونا بر زندگی مردم سایه‌افکنده است، حماسه‌ای به گستردگی سرزمین پهناور غیوران و آزادگان شکل گرفت.

به رغم تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و ایران و برخی مدعیان داخلی، ملت بزرگ ایران به دعوت رهبر آگاه، حکیم و محبوب خود لبیک گفت و به پاسداشت هزاران شهید سرافراز شگفتی دیگری آفرید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با قدردانی از رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین و تلاش‌های همه دست‌اندرکارانِ شکل‌گیری انتخابات و با تقدیر ویژه از مبلغان محترم که در مسیر ایجاد امید به آینده و حضور حداکثری فعالیت داشته‌اند، این حماسه را به محضر مبارک مقتدای ملت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه مردم غیور ایران به خصوص خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کند و تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا (ع)، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhaeh.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما