يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 97973

مصدومان حوادث رانندگی در قم ۲۲ درصد افزایش یافت

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد مصدومان حوادث رانندگی در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال،‌۲۲.۱ درصد افزایش یافته است.
مصدومان حوادث رانندگی در قم ۲۲ درصد افزایش یافت
مصدومان حوادث رانندگی در قم ۲۲ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز حمیدرضا باقری افزود: در سه ماه نخست پارسال چهار هزار و ۹۹۵ نفر در حوادث رانندگی این استان مصدوم شدند که این تعداد در سال جاری به ۶ هزار و ۱۰۳ مورد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی که به بیمارستان منتقل شده‌اند، ۲۷.۶ درصد و تعداد مصدومانی که در محل حادثه درمان شده‌اند نیز ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۲۳.۱ درصدی تصادف ها در استان قم در این مدت، ادامه داد: در سه ماه نخست امسال سه هزار و ۸۶۱ فقره تصادف و در مدت مشابه پارسال چهار هزار و ۷۵۳ فقره تصادف در این استان رخ داده است.

باقری افزود: تعداد فوتی‌های تصادف ها در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این استان،‌۳۷.۱ درصد کاهش یافته است.

به گفته وی، در سه ماه نخست امسال ۲۲ نفر و در مدت مشابه پارسال، ‌۳۵ نفر بر اثر تصادف در محدوده استان قم جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، تعداد تصادف ها و مصدومان مرتبط با موتورسیکلت به ترتیب ۲۸.۱ و ۲۷.۸ درصد افزایش یافته است.

باقری بیان کرد: در سه ماه نخست پارسال،‌ ۱۱۸ هزار و ۱۰۸ مورد تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شده که این میزان با کاهش ۲.۳ درصدی در سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۳۶۵ مورد رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۳۶.۴ درصدی ماموریت کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در سال جاری، ادامه داد: در سه ماه نخست امسال کارشناسان این مرکز ۲۳ هزار و ۲۲۱ ماموریت و در مدت مشابه پارسال ۱۷ هزار و ۲۳ ماموریت انجام داده‌اند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcexo8o.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما