يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 97991

همایش اندیشه های آیت الله فاضل خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود

قم نيوز : همایش ملی اندیشه های سیاسی و اجتماعی آیت الله فاضل لنکرانی با همکاری مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در قم برگزار خواهد شد.
همایش اندیشه های آیت الله فاضل خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود
همایش اندیشه های آیت الله فاضل خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود
به گزارش قم نیوز نخستین پیش همایش اندیشه های سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.

در این پیش همایش که امروز در با حضور جمعی از اندیشمندان و پژوهشگران در سالن امام خمینی (ره) مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحلیلی از شخصیت علمی و انقلابی مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ارائه کرد.

بررسی مکتب فقهی آیت الله فاضل لنکرانی به عنوان امتداد مکتب حضرت امام (ره) نیز موضوع سخنرانی آیت الله احمد مبلّغی در این پیش همایش بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا نیز در این مراسم درباره اندیشه های اجتماعی آیت الله فاضل لنکرانی سخن گفت.

نخستین پیش همایش اندیشه های سیاسی و اجتماعی آیت الله فاضل لنکرانی مقارن با ایام سالگرد ارتحال آن مرجع عالیقدر برگزار شد، ضمن آن که این همایش در ماه های آینده دارای پیش نشست ها و پیش همایش های دیگری هم خواهد بود.

همایش ملی اندیشه های سیاسی و اجتماعی آیت الله فاضل لنکرانی با همکاری مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در قم برگزار خواهد شد.

در عین حال محققان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی می توانند پژوهش ها و مقالات خود را به معاونت پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم ارسال دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezo8o.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما