سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 98045

دختران جودوکار قم تجلیل شدند

قم نيوز : دختران جودوکار تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان قم در نشست معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان با رئیس و نواب رئیس هیات جودو استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.
دختران جودوکار قم تجلیل شدند
دختران جودوکار قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز نشست محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم به اتفاق سیما شاهزاده نایب‌رئیس بانوان و مجید متقی نایب‌رئیس آقایان این هیات با سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و زهره فلاح کارشناس این معاونت در جمع اعضای تیم منتخب بانوان و خانواده‌های جودوکاران برگزار شد.

در این نشست پیرامون رشد و توسعه بیش از پیش رشته جودو در استان قم به ویژه در بخش بانوان بحث و تبادل‌نظر شد و سپس اعضای تیم منتخب رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر هیات جودو استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت توسط معاون ورزش بانوان‌، رئیس و نایب‌رئیس هیات تجلیل شدند.

یکی از نکات قابل توجه این نشست، حضور ارزشمند خانواده‌های دختران عضو تیم منتخب هیات جودو قم بود که حاکی از نگاه حمایتی والدین به فرزندان ورزشکار خود و اهمیت شرایط تمرینی دختران جودوکار برای آنها است، ضمن اینکه اعضای معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز هم پیشنهادات سازنده‌ و هم قول مساعدت و حمایت از جودو بانوان را دادند.

خبر دیگر از جودو استان قم به برگزاری دوره هم‌افزایی دانش مکمل‌های ورزشی اختصاص دارد که با حضور مربیان، صاحب نظران و جودوکاران دان یک به بالا در آکادمی جودو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد و تمام مربیان و ورزشکارانی که در این دوره شرکت کردند گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

همچنین هیات جودو استان قم برای برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه سه این رشته به شکل غیرحضوری و مجازی برنامه‌ریزی کرده و بر این اساس به تمام اساتید و ورزشکاران رشته‌های جودو، دفاع شخصی و دیگر رشته‌های ورزشی متقاضی شرکت در این دوره مربیگری هستند، اعلام شد که برای ثبت‌نام با استاد زیبایی نماینده این هیات هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، ضمن اینکه به ورزشکاران متقاضی دیگر شهرها و استان‌ها نیز امکان حضور در این دوره داده شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftxd1.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما