قم نيوز : معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اولویت قرار دارد و تمام برنامه‌های اوقات فراغت در استان قم در فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌شود.
برنامه‌های اوقات فراغت درقم با محوریت فضای مجازی است
برنامه‌های اوقات فراغت درقم با محوریت فضای مجازی است
به گزارش قم نیوز محسن فارسی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: به طور قطع فضای مجازی علاوه بر محدودیت‌ها، دارای فرصت‌ها و آسیب‌هایی نیز هست که با توجه به اینکه شرایط موجود از نظر شیوع کرونا، برنامه‌ریزی دراین زمینه نیاز به ظرافت‌های ویژه‌ای دارد.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه رعایت مسائل بهداشتی درصدر تمام اولویت‌ها قرار دارد، افزود: شیوع کرونا، موجب شده تا برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

فارسی با تاکید بر لزوم خلاقیت و به کارگیری روش‌های جدید در غنی سازی اوقات فراغت متناسب با این شرایط عنوان کرد: توجه محض به فضای مجازی موجب آسیب‌های جدید می‌شود که این امر موجب شده تا برنامه‌ریزی در این فضا نیازمند ظرافت و دقت نظر بالا باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به قرار گرفتن این استان در وضعیت نارنجی کرونایی بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت باید تمام محدودیت‌های وضعیت نارنجی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده‌است در نظر گرفته شود.

فارسی تاکید کرد: این شرایط نیازمند ورود و برنامه ریزی جدی‌تر و خلاقانه دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف با استفاده از روش‌های ابتکاری و جدید به حوزه غنی سازی اوقات فراغت است.

او با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کروناست.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم، مهارت محوری را مهمترین موضوع در اوقات فراغت دانست و افزود: در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های سازمان‌های مردم نهاد قم جهت دهی برنامه‌های اوقات فراغت به سمت مهارت محوری پیش بینی شده‌است که با عادی شدن شرایط بیش از پیش امکان برنامه ریزی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcex78o.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما