پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 98082

تداوم بازرسی های شبانه تیم های نظارتی کرونا

قم نيوز : رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از تداوم بازرسی های شبانه تیم های نظارتی مشترک بویژه در موضوع تالارهای پذیرایی خبر داد.
تداوم بازرسی های شبانه تیم های نظارتی کرونا
تداوم بازرسی های شبانه تیم های نظارتی کرونا
به گزارش قم نیوز حسن احمدلو با اشاره به انجام ۴۶۹ بازدید نظارتی اتاق اصناف در هفته گذشته بیان داشت: این بازدیدها تشکیل ۵۳ پرونده تعزیراتی و ۵ مورد پلمب را به دنبال داشته است.

وی افزود: بازدیدهای مشترک نظارتی و شبانه اتاق اصناف و مرکز بهداشت استان در موضوع تالارهای پذیرایی از ساعت ۲۰ تا ۲۳ انجام می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم ادامه داد: یکی از تأکیدهای دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان درباره رعایت پروتکل های بهداشتی، ضرورت فعالیت رستوران ها، اغذیه فروشی ها، مراکز تهیه غذا و همچنین آبمیوه و بستنی فروشی ها به صورت بیرون بر است که این مورد در روزها و هفته های آینده از سوی اتاق اصناف مرکز استان پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی درباره وضعیت آموزش های مربوط به اتاق اصناف و اتحادیه ها هم خاطر نشان کرد: تلاش اتاق اصناف مرکز استان این بوده و هست که آموزش های مرسوم مربوط به اصناف و اتحادیه ها با توجه به محدودیی های کرونایی، حتی المقدور به شکل مجازی و وبیناری برگزار شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgxz9y.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما