قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین گفت: باید مراقب نفوذی‌هایی که نقاب دوست بر چهره زده اند، اما رفیق دشمن هستند،بود.
امروز باید بیش از هر زمان دیگری مراقب نفوذی‌ها بود
امروز باید بیش از هر زمان دیگری مراقب نفوذی‌ها بود
به گزارش قم نیوز آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر و دیگر شهدای قوه قضاییه در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، از شهید بهشتی به عنوان سخنوری اهل برنامه و اهل قلم و دارای اندیشه‌ای روشن و آینده نگر نام برد و گفت: دشمنان نظام که می خواستند با ترور او مانع پیشرفت انقلاب شوند، غافل از آن بودند که راه، هدف و منش این شهید والامقام با شاگردانش تداوم می یابد.

او افزود: حادثه هفتم تیر حاصل یک حرکت نفوذی و حرکت‌های خصمانه گروهی ولایت ستیز بود که می‌ترسیدند نتوانند منافع خودشان را حفظ کنند.

آیت الله حسینی بوشهری وظیفه امروز ملت بصیر و مجاهد ایران اسلامی را، دشمن شناسی و ولایت مداری برشمرد و گفت: امروز باید بیش از هر زمان دیگری مراقب نفوذی‌هایی بود که نقاب دوست بر چهره زده اند، اما در اصل رفیق شفیق دشمنان نظام هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: گرچه سخت و دشوار است کسانی را که در ظاهر درون خیمه و کانون فرهنگی و دینی ما و در باطن با دشمنان هستند را شناسایی کنیم، اما شناسایی ابزار نفوذی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

او تصریح کرد: کسانی برای پست و مقام دشمنان را همراهی می‌کنند و حتی کسانی که روزی در رسانه‌های خودی برنامه داشتند و آش نذری می‌خوردند و در مراسم اباعبدالله الحسین (ع) گریه می‌کردند و اکنون در رسانه‌های بیگانگان و دشمنان انقلاب برنامه اجرا می‌کنند بدون شک از راهی که رفته اند پشیمان خواهند شد چرا که بعد‌ها متوجه می‌شوند آن چیزی که فکر می‌کردند با چیزی که در واقعیت می بینند، متفاوت است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب بدانند، مردم آگاه و متحد ایران اسلامی شاید گاهی فراز و فرود داشته باشند و حتی گاهی قهر کنند، اما هیچگاه دست از حمایتشان از نظام بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری قم نیز در این مراسم، اولویت امروز دشمنان را القای ناکارآمدی انقلاب دانست و گفت: آن‌ها می‌خواهند انقلاب اسلامی که بر پایه دین و مذهب بنا شده و به دنبال اجرای احکام اسلامی است را ناکارآمد معرفی کنند و نگذارند راه عزت و پیشرفت انقلاب ادامه دارد باشد، اما همچنان ناکام مانده اند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcaiwno.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما