شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 98125

اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل‌بیت (س)

قم نيوز : مدیر روابط‌عمومی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه یکشنبه هفته جاری مصادف با ۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا (ع) است، گفت: به این مناسبت، مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی در حرم مطهر برگزار می‌شود.
اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل‌بیت (س)
اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل‌بیت (س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره با اشاره به اعلام جزییات مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل مراسم قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از نماز عشاء از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم قبل از نماز ظهر شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین اکبری، زین العابدین بیگدلی، حاحیان، تکیه‌ای، بیگی، تابش و حیدری کاشانی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: بعد از نماز عصر نیز هرروز زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب توسط  مداحان علوی‌نژاد، شمس آبادی، حسینی‌تبار، خرسندی، جهان‌دیده و حسینی‌سرشت قرائت خواهد شد.

وی عنوان کرد: سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب توسط حجج اسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، صمدی یزدی، بابائیان، کتابچی و حسینی و جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین نصوری دنبال و پنج شنبه قبل از نماز مغرب نیز مجلس انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

آمره گفت: سخنرانی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری از شنبه تا جمعه توسط حجج اسلام والمسلمین لونی الیگودرزی، فرحزاد، سعیدی آریا، فلاح‌زاده، رفیعی، احمد پناهیان و همتی دنبال خواهد شد.

وی افزود: قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما در یکشنبه شب با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی و قرائت دعای توسل با نوای عباس حیدرزاده در سه شنبه شب از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس خواهد شد و مراسم قرائت دعای توسل حضوری در حرم حضرت معصومه(س) با حضور هیأت جانبازان برگزار خواهد شد.

آمره اظهار کرد: دعای کمیل با نوای حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام شهیدی در پنج‌شنبه شب و دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدپور در صبح جمعه و زیارت آل یاسین با نوای مجید علی‌اکبری در عصر جمعه خوانده خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکشنبه ۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا علیه السلام است و به این مناسبت مراسم مداحی و روضه خوانی شنبه شب با نوای مالکی‌نژاد و یکشنبه قبل از نماز ظهر با نوای وفانیا، قبل از نماز مغرب با نوای مهدی حمامیان و بعد از نماز عشا با نوای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcenz8o.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما