قم نيوز : استاندار و جمعی از مسئولان بهداشت قم میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی درمحل‌های برگزاری کنکور را ارزیابی کردند.
بازدید استاندار قم از محل‌های برگزاری آزمون سراسری
بازدید استاندار قم از محل‌های برگزاری آزمون سراسری
 به گزارش قم نیوز بهرام سرمست، استاندار قم و جمعی از مسئولان بهداشتی قم به منظور ارزیابی از میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی از محل برگزاری آزمون سراسری  بازدید کردند.

استاندار قم در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه مراقبان بهداشتی توصیه‌های لازم را به داوطلبان داشته و البته خود دانش آموزان  نیز  توصیه‌ها را رعایت کرده اند.

او همچنین با اشاره به اهمیت فاصله گذاری  اجتماعی در حوزه‌های محل برگزاری آزمون سراسری افزود: رعایت استاندار‌های لازم در اصل فاصله گذاری انجام شده است.

سرمست تاکید کرد: بازرسان بهداشتی و همچنین مسئولان برگزاری آزمون تمام تلاش خود را برای ایمن سازی محیط برگزاری آزمون سراسری به کار گرفته اند.

استاندار قم اضافه کرد: خوشبختانه بازدید‌ها از حوزه‌های محل برگزاری آزمون سراسری در قم نشان می‌دهد تمام توصیه‌های لازم در این حوزه‌ها ابلاغ و رعایت شده است.

سرمست در پایان سخنان خود از دست اندرکاران برگزاری آزمون و همچنین داوطلبان به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در محل آزمون در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcb88b9.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما