سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 98225
معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی؛

مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی یک برند بی نظیر است

قم نيوز : معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مرکز هنر و رسانه این معاونت یک برند بی نظیر در این عرصه است از رئیس جدید این مرکز خواست تا نفس جدیدی در انجمن های هنری طلاب دمیده شود.
مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی یک برند بی نظیر است
مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی یک برند بی نظیر است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی در جلسه تکریم و معارفه رئیس مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، بر ضرورت برگزاری جلسات دوره‌ای با مدیران تاکید کرد و گفت: خوب است که اینچنین گردهمایی‌هایی نه به بهانه تکریم و معارفه بلکه با هدف تبادل نظر مدیران معاونت هر از چندگاهی برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات روزبهانی رئیس سابق مرکز هنر و رسانه، افزود: مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی همواره به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز هنر و رسانه طلاب مطرح بوده و دارای یک سرمایه فرهنگی و اجتماعی بسیار غنی و غیرقابل تبدیل است و می‌شود گفت این مرکز یک برند بی نظیر در عرصه هنر و رسانه به شمار می‌آید.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: حتی اگر امروز مجموعه‌های دیگر بخواهند کار دقیقی را در این عرصه آغاز کنند، بیش از ۳۰ سال از ما عقب هستند و این مجموعه در این سال‌ها خدمات درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.

وی تصریح کرد: شخصیت‌های بزرگ و برجسته ای در این سال‌ها در مرکز هنر و رسانه رفت و آمد داشته‌اند و این بزرگی، هم شامل مدیران است و هم کارشناسان و دیگر نیروهای این مرکز را در بر می‌گیرد و گنجینه‌های مطرحی را در حال حاضر در این مرکز در اختیار داریم و یک مجموعه منحصر به فرد است.

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی با قدردانی از زحمات رئیس سابق مرکز هنر و رسانه این معاونت ادامه داد: حجت‌الاسلام هاشمی بسیار متخلق هستند و آرزوهای بزرگی دارند و این بسیار حائز اهمیت است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت انجمن‌ها گفت: باید نفس جدیدی در این انجمن‌ها دمیده شود و در خصوص نشریات هم باید ساماندهی خوبی صورت گیرد و تعاملات مرکز هنر و رسانه با سایر بخش‌ها و معاونت‌های دیگر از کمبودهای چند سال گذشته است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

در ادامه این جلسه، روزبهانی «رئیس سابق مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه» ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود، گفت: بخش‌های مختلف مرکز هنر و رسانه در این مدت خدمات ارزشمندی را ارائه داده‌اند و چهره‌های برجسته ای را در اختیار داریم که باید از آنها بهره ببریم.

حجت‌الاسلام هاشمی «رئیس جدید مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه» نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد مدیران به وی، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در این خدمت رضای الهی را به‌دست بیاوریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcft0d1.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما