پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 98269

تهدید افت ولتاژ برق برای لوازم خانگی

قم نيوز : مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: افت ولتاژ برق می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به لوازم خانگی مردم وارد کند.
تهدید افت ولتاژ برق برای لوازم خانگی
تهدید افت ولتاژ برق برای لوازم خانگی
به گزارش قم نیوز مهدی متقیان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به  خاموشی‌های اخیر اظهار کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد لزوما برق ۲۲۰ ولت به مشترکان خانگی تحویل نمی‌شود که این امر جای سؤال دارد، به ویژه آن که افت ولتاژ گاهی به ۲۰۰ ولت و شاید کمتر از آن هم می‌رسد.

او ادامه داد: به هر حال افت ولتاژ برق می‌تواند خسارت‌های فراوانی به لوازم خانگی مردم وارد کند که این امر در شرایط فعلی اقتصادی و معیشتی و گرانی وسائل خانگی، مشکلاتی را برای مردم به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم افزود: ارائه نکردن برق ۲۲۰ ولت از سوی شرکت توزیع برق به مشترکان و افت متناوب در ولتاژ برق خانگی را می‌توان به دریافت هزینه شیر پُرچرب از مشتری و تحویل شیر کم چرب به وی تشبیه کرد!

متقیان در عین حال خواستار ارسال پیامک خاموشی‌های احتمالی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان به مشترکان شد و گفت: همان گونه که قبوض برق به تلفن همراه مخاطبان پیامک می‌شود، لازم است تا این خاموشی‌ها هم به آسانی از طریق پیامک و در سطح وسیع به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdnx0n.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما