دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 98360

اختصاص دو سالن ورزشی شهرداری قم به کشتی

قم نيوز : رئیس‌هیات کشتی استان قم گفت: کشتی قم در مسیر تحول قرار دارد و این مهم را با حمایت و پشتیبانی شهرداری از کشتی و قهرمانان این رشته پیگیری می‌کنیم.
اختصاص دو سالن ورزشی شهرداری قم به کشتی
اختصاص دو سالن ورزشی شهرداری قم به کشتی
به گزارش قم نیوز محمدهادی علیایی اظهار کرد: در راستای طرح تحول کشتی قم به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان با شهردار کلانشهر قم جلسه‌ای برگزار و در مورد واگذاری دو سالن ورزشی شهرداری به هیات کشتی و همچنین موضوعات دیگر نظیر اشتغال و حمایت از قهرمانان این رشته بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: این جلسه به مناسبت فرارسیدن هفته شهرداری به همراه مدیر کل ورزش و جوانان با شهردار کلانشهر قم انجام گرفت و خوشبختانه در این جلسه موضوع حمایت این نهاد از کشتی قم در دستور کار قرار گرفت، ضمن اینکه واگذاری دو سالن از شهرداری به هیات کشتی استان قم که پیش از این و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ملاقات با شهردار قم مطرح شده بود، در این نشست صمیمی پیگیری شد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح دو سالن کشتی در قم باشیم.

رئیس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن مراسم بدرقه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قم در اواخر تیر ماه، قول‌های خوبی برای حمایت از این قهرمانان توسط شهرداری قم داده شد، همچنین اشتغال ورزشکاران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که این مورد پیچیدگی‌های خاص خود را دارد ولی امید داریم مسیر اشتغال قهرمانان در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بین نماینده‌های اعزامی ورزش قم به بازی‌های المپیک و پارالمپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری جهان در توکیو ژاپن، علیرضا نجاتی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی، تنها نماینده ورزش قم در المپیک ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که یکی از امیدهای کسب مدال از این رویداد بزرگ است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfxmd1.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما