قم نيوز : استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت روزهای بلند آفتابی در قم در زمینه تولید انرژی و پشتیبانی از سرمایه گذاران و کارآفرینان این عرصه تأکید کرد.
ضرورت استفاده از ظرفیت روزهای آفتابی قم در تولید انرژی
ضرورت استفاده از ظرفیت روزهای آفتابی قم در تولید انرژی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست که امروز در حاشیه برنامه بازدید اقتصادی از شهرک صنعتی محمودآباد در گفت و گو با خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به برگزاری میدانی پانزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های همیشگی در استان و کشور است.

وی همچنین به کلنگ زنی امروز شهرک خصوصی صنعتی آینده سازان سیاره سبز توجه داد و با اشاره به ضرورت بسیج همه عوامل و دست اندرکاران برای افتتاح و بهره برداری سریع تر از پروژه های تولیدی و اقتصادی گفت: راه اندازی این پروژه ها، یکی از سیاست های راهبردی در استان و کشور و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

استاندار قم خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که استان قم دارای بیش از ده ماه روزهای آفتابی و همچنین بیش از هفت ماه روزهای بلند آفتابی است که می توان از این ظرفیت بویژه در شرایط کم آبی و برای جبران انرژی استفاده کرد.

وی توجه به اینگونه پروژه ها را پشتیبان همه صنایع استان دانست و اذعان کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های موجود برای تولید بهینه انرژی متناسب با نیازهای آینده کشور و نسل جدید یک ضرورت است و باید پیگیری شود.

استاندار قم در عین حال از همه دست اندرکاران اجرایی کشور بویژه وزارت نیرو خواست باعنایت ویژه به این پروژه ها، پشتیبان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران باشند.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که حمایت از اینگونه پروژه ها یعنی پروژه های متناسب با نیازهای بشری، یک اولویت ویژه است که باید پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwxnw.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما