يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 98830

مدال‌آوران بین‌المللی کشتی قم تجلیل شدند

قم نيوز : ورزشکاران مدال‌آور کشتی قم از رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی کشتی فرنگی در مراسمی با حضور مسوولان ورزش و جوانان و هیات کشتی قم تجلیل شدند.
مدال‌آوران بین‌المللی کشتی قم تجلیل شدند
مدال‌آوران بین‌المللی کشتی قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز هیات کشتی که به واسطه برخورداری از تنها نماینده ورزش قم در بزرگترین رویداد ورزشی جهانی یعنی بازی‌های المپیک 2021 توکیو این روزها بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه علاقمندان به این عرصه مهم اجتماعی قرار گرفته، در اقدامی جدید از مدال آوران جهانی و آسیایی این رشته قدردانی کرد.

به همین منظور مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات کشتی استان قم برگزار شد و شاهرخ میکائیلی، مهدی ابراهیمی، روح‌الله نعمتیان و حسن خدابنده‌لو به عنوان ورزشکاران مدال‌آور این رشته و سیف‌علی سلمان‌پور به عنوان داور ‌بین‌المللی کشتی قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در واقع این مراسم جایگزین آیین تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم بود که هر ساله توسط اداره کل ورزش و جوانان با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی در جمع فعالان عرصه ورزش و مدال‌آوران میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشد.

شاهرخ میکائیلی از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مهدی ابراهیمی از رقابت‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آسیا و همچنین پیکارهای جهانی این رشته، روح‌الله نعمتیان از دو دوره پیکارهای آلیش قهرمانی جهان و حسن خدابنده‌لو از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد برای ورزش قم افتخار کسب کرده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchv6nw.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما