سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 98859
منبع : قم نیوز

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد

قم نيوز : مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم برای تعیین رئیس جدید این هیات ورزشی طبق برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال روز 21 مرداد ماه برگزار می‌شود.
پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد
پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد
به گزارش قم نیوز بعد از جلسه فوق‌العاده مجمع هیات فوتبال استان قم در اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون وقت به سرپرستی حیدر بهاروند رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیات ورزشی پرمخاطب و البته پرحاشیه و ضعیف داد، حالا قرار است مجمع انتخابات این هیات ورزشی روز ۲۱ مرداد ماه برگزار شود.

فدراسیون فوبتال بعد از برکناری بهرامی، در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ قدرت‌الله باقری را به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب کرد و باقری از آن زمان مسوولیت اداره امور این هیات را عهده‌دار است، کسی که اکنون یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم نیز به شمار می‌رود و باید با چهار رقیب دیگر روبه‌رو شود.

حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال زمان برگزاری مجمع انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم را برای روز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه اعلام کرد و این مجمع با حضور مسوولان این فدراسیون و دیگر اعضاء راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در قم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که ثبت‌نام از افراد واجد شرایط کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان قم در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد و بیش از یک ماه طول کشید که کمیته سه نفره بررسی صلاحیت کاندیداها، اسامی نهایی نامزدهای ریاست و اعضای هیات رئیسه این هیات را معرفی کند.

هیات رئیسه هیات شامل چهار نفر اعم از رئیس هیات، دو نفر نایب‌رئیس شامل نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس بانوان و یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر استان قم است و هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب‌رئیس اول و بانوان معرفی کنند.

پنج کاندیدای نهایی انتخابات ۲۱ مرداد هیات فوتبال استان قم قدرت‌الله باقری‌راغب، حمیدرضا بیگدلی، محسن رمضان‌بیگی، اکبر روح‌پرور و یدالّله یامولا هستند‏، در حالی که برای پست نایب‌رئیس آمنه رسولی به عنوان نایب‌رئیس بانوان و برای پست نماینده باشگاه‌ها احمد محسنی از کمیته سه نفره تایید صلاحیت گرفته‌اند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdci3va3.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما