پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 98902

اهتمام ویژه شوراها به مسائل فرهنگی

قم نيوز : فرماندار قم تصریح کرد: اگرچه شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر با نگاه اقتصادی و عمرانی دیده می شوند، اما باید اذعان کرد که شوراها باید اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی حوزه خود داشته باشند.
اهتمام ویژه شوراها به مسائل فرهنگی
اهتمام ویژه شوراها به مسائل فرهنگی
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری امروز در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر قنوات با اشاره به این که مصوبات شوراهای اسلامی باید به تأیید کمیته انطباق برس بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی باید برای ارتقای ظرفیت کاری خود تلاش کنند.

وی همچنین مردم قنوات را مردم مستحق خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد این شهر در تقسیمات کشوری ارتقا پیدا کند تا رضایت بیشتر مردم در این موضوع جلب شود.

فرماندار قم با بیان اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در فعالیت شوراهای اسلامی یادآور شد: بسیاری از افراد با نگاه اقتصادی و عمرانی به عملکرد شوراهای اسلامی می نگرند، در حالی که اهتمام ویژه به مسائل فرهنی باید در دستور کار شوراهای اسلامی باشد.

وی خواستار هماهنگی کامل اعضای شورای شهر قنوات با همه نهادها و سازمان های این شهر شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم حضور افراد جدید در دوره ششم این شورا، نویدبخش موفقیت های بیشتر باشد.

حیدری در عین حال به یادآوری توصیه امام امیرالمؤمنین (ع) پرداخت و اذعان کرد: رعایت تقوای الهی و نظم در کارها باید سرلوحه کارها باشد.

در این نشست و بر اساس رأی گیری اعضای شورای اسلامی شهر قنوات، سید حسن حسینی، محمدرضا سعادتی و محمدتقی محمدی کاشانی به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر قنوات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiwnw.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما