يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 98935

شرکت ۴۵ هزار نفر در مسابقه «حدیث ولایت»

قم نيوز : مسابقه بزرگ «حدیث ولایت» با شرکت بیش از 45 هزار نفر در دو بخش حضوری و مجازی و اهدای 10 پلاک طلای «یاعلی» 160 نگین انگشتری متبرک و 24 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس با اعلام اسامی برنگان به کار خود پایان داد.
شرکت ۴۵ هزار نفر در مسابقه «حدیث ولایت»
شرکت ۴۵ هزار نفر در مسابقه «حدیث ولایت»
به گزارش قم نیوز مسابقه بزرگ حدیث ولایت در پایان روز عید مباهله با شرکت بیش از ۴۵ هزار نفر در دو بخش حضوری و مجازی و اعلام اسامی برندگان بخش مجازی به کار خود پایان داد.

در بخش حضوری این مسابقه که در میان زائران حاضر در جشن های دهه ولایت و امامت که هر شب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد و در مجموع حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند ۲۴ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۵۰ نگین انگشتری متبرک به برگزیدگانی که هر شب در حرم مطهر حضور داشتند اهدا شد.

در بخش مجازی مسابقه حدیث ولایت که از طریق پایگاه اینترنتی شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار شد نیز بیش از ۲۵ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد هفت هزار و ۹۸۶ نفر در بخش کودک، چهار و هزار و ۱۵ نفر در بخش نوجوان، ۱۱ هزار و ۹۵۰ نفر در بخش عمومی و بیش از هزار و ۵۰۰ نفر نیز در نرم افزار ماهک شرکت کردند و پس از قرعه کشی به ۱۴ نفر پلاک طلای یا علی و به ۱۱۰ نفر نیز نگین متبرک فاطمی و یا بسته فرهنگی اهدا خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقه انجام و اسامی برگزیدگان در کانال رواق کودک حرم بانوی کرامت با عنوان بچه‌های بهشت بارگزاری شده است و شرکت کنندگان برای اطلاع از نتایج مسابقه می‌توانند به نشانی http://eitaa.com/joinchat/3295150098C8f44199aee در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که از طرف آستان با برندگان تماس گرفته خواهد شد و هدایای برگزیدگان شهرستانی به درب منزلشان در تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdkn0n.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما