يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 98937
منبع : قم نیوز

«گریز» در ایام محرم و صفر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود

قم نيوز : مجموعه تلویزیونی «گریز» به کارگردانی داود احمدی و تهیه‌کنندگی هادی سمیعی با محوریت وقایع عاشورا در ایام محرم و صفر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
«گریز» در ایام محرم و صفر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود
«گریز» در ایام محرم و صفر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود
به گزارش قم نیوز هادی سمیعی تهیه‌کننده سریال گریز با اشاره به پایان فیلم‌برداری دو اپیزود ابتدایی مجموعه تلویزیونی «گریز» گفت: مجموعه گریز خرده روایت‌هایی امروزی با محوریت عاشورا است.

وی با بیان اینکه دو قسمت ابتدایی این مجموعه با عناوین «سید رحیم» و «حسرت» جلوی دوربین رفته است اظهار کرد: نویسندگی و کارگردانی این دو قسمت بر عهده داود احمدی است و جهانگیر الماسی، جعفر دهقان و سعیده عرب از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه‌کننده گریز با اشاره به اینکه این مجموعه در 10 اپیزود تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است گریز در ایام محرم و صفر از رسانه ملی پخش شود.

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی گریز عبارتند از گروه کارگردانی: پیمان امیری و حسن آزادگان، پشت‌صحنه: محمد سمیعی، عکاس: امیر حسامی نژاد و مهدیه وحید مقدم، مدیر تولید: فاطمه پاینده، دستیاران: مهدی پیرصالحی، محمد باقری و محمدحسین قاسمی، گریم: محمدعلی نعمت و زهرا توکلی، مدیر فیلم‌برداری: جلال رحیمی، دستیاران: محمد محمدی، مهدی بیک محمدی و اکبر زندیه، صدابردار: احسان ریاحی فر، طراح صحنه: علی احمدی، دستیاران: امیرحسین پاینده و محمد احمدی، لباس: فاطمه حسینی فر و سمانه باقری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری جلوه زلال هنر.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfe1d1.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما