يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 98943
منبع : قم نیوز

خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند

قم نيوز : استاندار قم در پیامی به مناسب روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در انعکاس رخداد‌ها و آگاهی بخشی عمومی برعهده دارند.
خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند
خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:«فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خبرنگاری حرفه و مسئولیتی سخت و پرتنش و در عین حال یک مسئولیت اجتماعی خطیر و تعیین کننده محسوب می‌شود و خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در قبال انعکاس رخدادها، آگاهی بخشی عمومی و شفاف سازی امور بر عهده دارند.

انسان‌های شریف و دغدغه مندی که برای کشف و گزارش حقایق، هر مرارت و رنجی را به جان می‌خرند تا جریان اطلاع رسانی، حقیقت‌جویی و حقیقت گویی تداوم یابد. از این رو شایسته است که عزت و کرامت این قشر فرهیخته همواره حفظ شود و از بالاترین سطح امنیت، جسارت و شجاعت در مسیر ایفای رسالت حرفه‌ای خود و دفاع از حقوق مردم برخوردار باشند.

فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تبریک مجدد هفدهم مرداد به همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای گرانقدر حوزه اطلاع رسانی، برای تمامی خبرنگاران فهیم و سخت‌کوش کشور و استان قم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.»

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc1oqo.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما