سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 99005

حوزه های علمیه در جهت تولید نظریه های اسلامی حرکت کنند

قم نيوز : مدیر حوزه علمیه مشکات با اشاره به لزوم تولید فکر و اندیشه دینی توسط حوزه های علمیه گفت: در صورت کوتاهی حوزه های علمیه در تولید اندیشه اسلامی، نظریات غربی جای نظریات اسلامی را خواهد گرفت.
حوزه های علمیه در جهت تولید نظریه های اسلامی حرکت کنند
حوزه های علمیه در جهت تولید نظریه های اسلامی حرکت کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: لازم میدانم که روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه که در جهت اطلاع رسانی دقیق حرکت می‌کنند را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگارانی که اخبار حوزه را پوشش می‌دهند تبریک عرض نمایم.

مدیر حوزه علمیه مشکات در ادامه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد حوزه‌های علمیه گفت: مقام معظم رهبری حوزه‌های علمیه را مادر نظام اسلامی خوانده‌اند که نقش به سزایی در جمهوری اسلامی ایران دارند و باید محلی برای تولید نظریه‌های اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: اگر حوزه‌های علمیه در تولید نظریه و اندیشه اسلامی کوتاهی کنند نظریات غربی و مادی جای نظریات اسلامی را خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام حاجی ابوالقاسم گفت: رسالت خبرنگاران در انعکاس دستاوردهای مراکز دینی که تولید نظریه و نظریه پرداز می‌کنند زیاد است چرا که این مراکز کم هستند و نگاه تحولی دارند و در واقع این مراکز با تولید نظریه‌های اسلامی و تربیت نظریه پردازان اسلامی به مطالبات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.
https://qomnews.ir/vdccpxqo.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما