يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 99117
منبع : قم نیوز

لزوم هم افزایی دستگاه‌ها در کاهش مبتلایان به کرونا در استان قم

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت:تمامی دستگاه‌ها باید با هم افزایی و همکاری در روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان قم سهیم باشند.
لزوم هم افزایی دستگاه‌ها در کاهش مبتلایان به کرونا در استان قم
لزوم هم افزایی دستگاه‌ها در کاهش مبتلایان به کرونا در استان قم
به گزارش قم نیوز محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه ۱۸ ماه است که کار درمان و مدافعان سلامت درگیر شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی کشور هستند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید با هم افزایی و همکاری در روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان سهیم باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه گروه‌های شغلی ۲، ۳و ۴ از دوشنبه به مدت شش روز تعطیل خواهند بود، افزود: منع تردد بین استانی نیز از ساعت ۱۲ شب ۲۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اروجی با تاکید بر اینکه با توجه به اتخاذ تصمیم‌ها تمام دستگاه‌ها موظف به اجرای محدودیت‌ها در تمام زمینه‌ها خواهند بود و ضوابط اجرایی به دستگاه‌های مختلف نیز ارجاع داده خواهد شد، ادامه داد: ادامه دار بودن محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی و تردد‌ها بستگی به میزان افراد مبتلا به کرونا خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه مردم باید تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: تمام تلاشمان را در زمینه‌های مختلف به کار خواهیم گرفت تا شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش تعداد مبتلایان در استان قم باشیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcguq9y.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما