قم نيوز : مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: ۳۰۸ نفر از طلاب و روحانیون در قالب گروه‌های جهادی در چهار بیمارستان کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین(ع) مشغول به فعالیت هستند.
۳۰۸ نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان‌های قم مشغول خدمت‌رسانی هستند
۳۰۸ نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان‌های قم مشغول خدمت‌رسانی هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور طلاب جهادی در هر بیمارستانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر است.

وی با اشاره به خدمات طلاب جهانی برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با این بیماری بوده‌اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم عنوان کرد: هم‌اکنون که در میانه پیک پنجم کرونا قرار داریم، 308 نفر از طلاب و روحانیون در قالب گروه‌های جهادی در چهار بیمارستان کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین(ع) مشغول به فعالیت هستند.

امیرزاده تصریح کرد: درمجموع در چهار بیمارستان یادشده  شهر مقدس قم، روزانه حدود 120 نفر از طلاب خواهر و برادر فعالیت دارند و در حال پیگیری هستیم که به بیمارستان‌های علی بن ابیطالب(ع) و امام رضا(ع) نیز نیروی جهادی اعزام کنیم.

وی افزود: از 308 نفر از طلاب و روحانیون که در گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند 203 نفر برادر و 105 نفر نیز از خواهران هستند که اکثریت این افراد آموزش‌های لازم را به‌منظور خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان دیده‌اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان کرد: برای کلیه طلاب حاضر در این طرح علاوه بر حکم فعالیت جهادی، بیمه غرامت نیز صادرشده است.

امیرزاده خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ثبت‌نام طلاب جهادی اعم از خواهر و برادر جهت مشارکت در انجام واکسیناسیون عمومی است که در این زمینه نیز جمع قابل‌توجهی از جهادگران بسیجی اعلام آمادگی کرده و به‌زودی با سازمان‌دهی آن‌ها، فعالیتشان در این راستا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceoz8o.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما