چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 99196
منبع : قم نیوز

محموله تریاک به شیراز نرسید

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس قم و کرمان خبر داد.
محموله تریاک به شیراز نرسید
محموله تریاک به شیراز نرسید
به گزارش قم نیوز سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با یک دستگاه پراید، از استان از "کرمان" به "شیراز" منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان موضوع در دستور کار مأموران این استان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه طی هماهنگی قضایی، مأموران استان کرمان به محل مورد نظر اعزام شدند و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور رفسنجان به سرچشمه خودروی مذکور را شناسایی، متوقف و طی بازرسی از پراید ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و راننده دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار اسماعیلی در پایان با بیان این که در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، گفت: سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر با ابزار‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شوم خود همواره سعی می‌کنند جوانان و نوجوانان را به ورطه اعتیاد بکشانند که بایستی همگان هوشیار باشند تا جوانان جامعه اسیر بلای خانمان سوز اعتیاد نشوند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd9f0n.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما