دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 99305
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اغلب افرادی که در بیمارستان بستری هستند واکسن نزده‌اند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشکل افت فشار اکسیژن گفت: حدود هزار نفر در بیمارستان های قم بستری هستند که اغلب آنها واکسن دریافت نکرده اند.
اغلب افرادی که در بیمارستان بستری هستند واکسن نزده‌اند
اغلب افرادی که در بیمارستان بستری هستند واکسن نزده‌اند
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه این پیک کرونا بسیار شدید بوده و شدت درگیری‌ها را افزایش داده است، گفت: حدود هزار نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند و ما هر شب در بیمارستان‌ها به فکر فراهم کردن تخت‌های بیشتر برای بیماران هستیم.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: یکی از مشکلات ما تأمین اکسیژن بیماران در منازل است که با خیرین و هلال احمر جلساتی برگزار و مقرر شد تا مرکز جامع تأمین و توزیع کپسول‌های اکسیژن راه اندازی و با مدیریت هلال احمر، کپسول‌ها به صورت امانی در اختیار بیماران قرار گیرد.

وی افزود: در مراکز درمانی نیز، مشکل افت فشار اکسیژن را داریم که با تقویت اکسیژن بیمارستان امیرالمومنین (ع)، ۳۰ تخت جدید به مجموعه تخت‌های بیمارستان اضافه شد.

قدیر در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: اغلب افرادی که در بیمارستان بستری هستند، واکسن دریافت نکرده‌اند که از همشهریان عزیزی که در گروه سنتی دریافت واکسن قرار دارند، درخواست می‌شود، هر چه سریع‌تر به مراکز مربوطه مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmd1.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما